2006-05-25 23:31:44腸粉

完成

5月25日~搞掂喇!!!!!!!!!!!!!!!!~我搞掂哂d野喇!!!!!!!!!!!!!~lee排真係好多野做~有好多assignment~特別lee 2日真係係咁做~~做到我真係想死咁law~~又其係4份Marketing Assignment~~lee 4份真係搞到我想死咁呀!!!~我用左好多心機去做架!!!!!!~但係今日我就做哂喇!!!~KO左Marketing!!!!~
Finish哂Marketing Assignment,Econ Assignment,MIS~~好野好野~!!!~^^
而加既我好快樂~好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~^^
Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~^^

pic係我呀~~哈哈~好like lee張相~佢地話無間道~呀璋幫我影架!!!~^^