2006-05-23 23:25:12腸粉

天灰=心灰

5月23日~今日我既心惰同個天氣一樣都係咁差~~我係一個開心同唔開心都放哂o係塊面到,所以有d咩野唔好見怪!!!~但上MIS我真係好唔開心~之後就走喇~我真係心灰喇~~我唔知我個明天會係點喇真係!!!~我覺得而加唔開心既時間激増~我好想番番去以前呀!!!~我唔想再逗留o係lee段時間呀!!!!!~我想走呀........之後同老婆仔 chat~~開心!!!~我俾你睇左冇人睇過既look呀~~~絕密架!!!~算把喇,唔開心一陣算喇~唔想咁耐o係度折磨自己喇,今日番到去就做assignment~今日諗住要做哂成個assignment2~~但係我又做唔到law~~只係做左a~~~b,c又唔識做,諗唔到呀!!!~冇計呀真係~~個人灰到唔知想點!!!~有冇人可以話俾我知點鮮我會咁失敗架le ???~tell me why !!!!!~