2006-05-22 20:54:14腸粉

Marketing Test

5月22日~今日test Marketing~~都冇咩好講喇~今次好好多喇~冇好似上次MIS咁一測就咩都唔記哂,我記左既野我都寫得番哂出黎~~test完之後就同佢地去左KFC~之後去左玩左陣估錯處之後走人番home~之後今日做埋個MIS Assignment~~
明天要交喇!!!~仲有明天派MIS TEST~感覺好似迎接死亡咁,唔係好想接受,唔想明天既來臨~~~
o係而加想講既就係好掛住你呀!!!~好想見o下你呀!!!~近日太多野諗,太多野煩呀~圍繞住我既唔係test就係要交d咩咁~好煩!!!~我只想見o下你ja~~~~= . ="

pic係有我,大小姐,林仔,Human,Yan,Erica~~