2006-05-21 19:04:28腸粉

Marketing

5月21日~lee 2日陪住我既都係Marketing~~因為Monday要test 3個鍾既Marketing~~星期六起左身食左野就做埋個Marketing assignment 1先~做完先開始溫Marketing~~溫到去而加Sunday~到而加都仲未溫哂呀陰公!!!~溫左又好似好唔實在咁law!!!~勁驚好似上次MIS咁溫左但一測就咩都唔記得哂呀!!!~我唔想係咁呀~~~今日真係溫到好辛苦!!!~好想唔去溫~好想咩都唔理~考天才~但我又過唔到自己既心理!!!~我唔可以做到咩都唔溫就去test law~~但係真係溫到好辛苦~想死呀!!!~好多野要記!!!~鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴~~~~~
最近真係要做好多野呀!!!!!!!~我唔制呀!!!!!!!!!~
Monday要test marketing, Tuesday要交MIS assignment, Firday要交4份Marketing Assignment, 月尾要交Econ Assignment, 好似係26號要交MIS既Journal讀書報告, 6月2,5,7,9要Exam, 6月8日要考CE Eng oral~~
咁多野做我死得架喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
我真係唔夠時間呀!!!~唉~~~好灰呀個人!!!~我而加真係有好多objective呀~~真係太多喇!!!~唉!!!!!!!!!!~咁多位再見!!!~