2007-09-29 11:15:53舊人物

Within Temptation-Forgiven

前鎮子好愛這個團體
是班上的同學推薦才認識的
一聽後就無可救藥,每天都聽著睡覺
覺得怎麼會有這麼好聽的聲音,能讓我聽見
主唱Sharon den Adel,她的聲音實在很棒,很細膩
聽她唱高音會覺得很舒服
跟另外一個伊凡塞斯不太一樣
最喜歡這首Forgiven
氣氛很喜歡,唱的又好聽
我好喜歡

Forgiven

Couldn’t save you from the start
自一開始便無法拯救你
Love you so it hurts my soul
如此愛你,已傷到我的靈魂
Can you forgive me for trying again?
你能原諒我讓我再次嘗試嗎?
Your silence makes me hold my breath
你的沈默令我屏住呼吸
All the time has passed you by
時間不停地從你身邊飛逝 ?

For so long I’ve tried to shield you from the world
長久以來我都試圖保護你免受這世界的傷害
You couldn’t face the freedom on your own
你一直無法自己面對自由
Here I am
我在這裡
Left in silence
被遺棄在緘默中

You gave up the fight
你放棄了抵抗
You left me behind
你留下了我
All that’s done is forgiven
但那一切都已被原諒
You’ll always be mine
你永遠都是屬於我的
I know deep inside
我深深地知道

All that’s done is forgiven
而那一切都已被原諒?
I watched the clouds drifting away
我看到烏雲已經慢慢散去
Still the sun can’t warm my face
但陽光仍無法溫暖我的臉龐
I know it was destined to go wrong
我知道那注定要走入歧途
You were looking for the greatest escape
你只是在竭盡全力的逃脫
To chase your demons away
來趕走你的心魔 ?

For so long I’ve tried to shield you from the world
長久以來我都試圖保護你免受這世界的傷害
You couldn’t face the freedom on your own
你一直無法自己面對自由
Here I am
我在這裡
Left in silence
被遺棄在緘默中

You gave up the fight
你放棄了抵抗
You left me behind
你留下了我
All that’s done is forgiven
但那一切都已被原諒
You’ll always be mine
你永遠都是屬於我的
I know deep inside
我深深地知道
All that’s done is forgiven
而那一切都已被原諒 ?

I’ve been so lost since you’ve gone
自你離去後我變得如此迷惘
Why not me before you?
為何不是我在你之前?
Why did fate deceive me?
為何命運如此欺騙我?
Everything turned out so wrong
一切都發生得如此反常
Why did you leave me in silence?
為何你默默地將我留下?

You gave up the fight
你放棄了抵抗
You left me behind
你留下了我
All that’s done is forgiven
但那一切都已被原諒
You’ll always be mine
你永遠都是屬於我的
I know deep inside
我深深地知道
All that’s done is forgiven
而那一切都已被原諒
羅霽 2007-10-20 14:41:40

她們超棒的~~~
這首歌也很好聽非常好聽XDXD
整個樂團就是大推ˇ

版主回應
對整個團感覺超棒的
而且是很有質感的棒
很開心很多人也喜歡
2007-11-06 09:46:53
俊祥 2007-10-15 02:06:13

很好聽很細膩唷 我有稍微查了這首歌 有很多人翻唱 這歌曲很紅的~XD

by俊祥

版主回應
喔?!這首有人翻唱?
我也要聽~是誰?
2007-10-17 09:38:35
2007-10-10 02:01:04

我也要聽!


版主回應
你不是有啦? 2007-10-11 09:27:07