2005-02-07 21:57:18霞草

02.07.05

今日唔知咩日子, 頭頭踫著黑, 唉!!!! 唔通猴年o既衰運仲纏住我??? 苦....

點解我做野仲係唔可以做得好?
點解成人要俾人話?
點解我要成個姑呢咁走上走落, 跑黎跑去?
點解我明明請左初六唔駛番工, 公司無端端話初六都放埋假唔開門, 點解要咁遲先決定???
點解人地明明約好左聽日行花市, 又無端端話唔想去?
點解明明晨咁早打出o既電話, 要到收左工先收到回覆??
點解做好唒o既野, 臨門一腳先話又想改野??
點解明明係人地講野講得唔清楚, 又俾人話我所答非問?
點解錯o既一定係我?
點解放假先俾d"結"野我搞?
點解無人理我???


點解?? 點解????

好down, 好down, 好唔開心!!!!