2003-11-24 02:07:04肥多

生日派對﹝一﹞ ---- 15/11

哈哈!!!
粉開心呀.....
有一班好朋友陪我慶祝生日,
係o個首老土o既生日歌下,
收到一個有蘋果、楊桃o既怪旦大蛋糕,
真的粉感動唷,爭D喊添呀!!! >.<

多謝你們的安排、
多謝你們的賞面、
多謝你們的禮物、
多謝你們的"生日快樂"......
為我攪左個咁開心o既生日會,
謝謝各位!!!

特別嗚謝:
Pilot、阿麗、Frankie、Cathy、Perry、阿Mill、佩誼、C+、笑口姐姐

打邊爐o既時候,
眼見坐係我前面o既一雙一對,
你一啖、我一啖,
卿卿我我的,
真的又羨慕,又妒忌,
感覺有點寂寞,
真的粉掛住SARA,
如果佢可以坐係我隔離o既話就好......
唉!這已是我第二個「單身生日」!!!