2005-06-24 20:32:42Aeris

yeah

終於都完成了! 考完啦!! 我現在是自由身啦! 各位, 係時候玩啦~!!
我現在就等各位約啦!!!
先說說昨天的開心事。
在2:30pm, 我地就在mary家裏開party, 補祝wendy的18year-old生日。 有好多朋友ga~~ 有mary la(of coz), wendy la(of coz), me la(of coz), mia la, cherry la, fai la, mary's sister la, keith and pong. 仲有好多野食tim ar!!! (我有幫我整ga!!! )
食飽飽, 就打牌啦, 我一直坐到五點幾, 然後就離開mary的家啦! (仲留左把兩傘tim ar... = =" )
因為要去奧海堿食芝士火煱。 去到, 姐已到了... 而她的朋友kanny就未到... 我地就去先啦~!
食完, 飽到唔可以再飽... (因為是自助式的, 我地拿了太多食物, 但係又一定唔可以食剩... {因為會計費d...}所以就... 係咁lor... >< )
跟住我地就在奧海堿行街街, 幫助消化... 但原來個到無咩野行... 好無聊呀!!
----------------------------------------------------------------------------
今日, 我去左考oral, (好在有得考jar, 因為早上仲紅雨.... ) 唉, 5:45pm入去, 唉, 我係個間房最後一group的student A, 唉, 係最後1group ar!!! >< role play 都還好, 但group diss 就... 唉... 不過我諗都有e gei.... i hope so la....