2004-02-17 01:12:28DaDaDa

COLD MOUNTAIN

今晚去左睇亂世情天COLD MOUNTAIN。點解會睇呢套?本身都有少少興趣,剛好MCL又可以用20分換兩張票,所以就可以看了。好彩我地早去呀...9:30PM開場,9:00PM就排隊。香港人就是這樣了,有著數的就一定多人排隊啊﹗套戲比我預期中好看,真係值得介紹俾人去睇呢﹗不過就有D慘,我喊左兩幕呢﹗戰爭就係好慘,人地唔想打咪俾人番屋企囉,點解係都要殺死那些逃兵,以及其家人呢?一路睇,個心就好唔舒服,因為好慘。雖然佢個ENDING好似都幾好,可以和平生活,但係就係冇左個男主角,而且仲要一個老土的橋段,就係同男主角過左一晚,有左個BB,然後男主角死左,最後只剩女主角同小孩子一起生活。而且,套戲裡D女既都幾慘,冇左老公,仲要有小朋友要照顧...好彩我地而家唔係咁,原來我地已經好幸福了。雖然我講左咁多慘既野,不過套戲都真係幾好睇,兩個鐘有多既戲都唔會太悶啊﹗好抵呢﹗

今日好神奇啊﹗竟然有個人打來約我食飯呢﹗唔知點解,總覺得佢有D事發生,等我去研究一下呢﹗至於自己呢...唔知呢...突然有個奇特的想法,不過,都應該唔會發生的。睇完套戲之後就覺得更加唔會。