2004-04-08 18:25:41阿da

啦啦啦~~ 心情靚靚~~~

昨晚發了一個夢....
在夢裏有兩個好好朋友死了.....
好唔開心....個心好唔舒服....
幸好只是夢.....

起牀時因為個夢而心情麻麻~
不過由細佬在我吃完早餐後問我"IQ題"之後, 心情就開始好番~ 因為好耐都無好好同細佬傾過偈啦.....
他問我"矇查查笨輝去海揸船"和什麼有關,
唉...這些"IQ題"我怎會猜到呢....
答案是和chem的electrochemical series有關....是K.KWONG教的記法...
哈哈...係好勉強架...:p

發覺呢....我和細佬的相處方式都幾特別o架....
可以幾天都各自關在房裏溫書而因此幾天都只是說了幾句話或者什麼也沒有說,
但係呢, 又可以一傾開偈就不停傾, 好似今日咁~
或許是因為我們都要應付公開考試的關係吧~
所以大部分時間都會用在讀書上, 平時就要趕功課、溫test, 而現在就在全力衝刺~
我想在我們都考完試應該會好一點的~

今日呀, 由早上開始我們就常常傾偈,
結果整天都不知自己溫了些什麼~
哈~ 不過又好開心喎!
一會兒談談考試、一會兒又談談補習~
哈, 細佬會學simon chiang講o野, 又會考我bio~
原來我o地兩個一齊都補simon chiang, 簡接都為我o地製造左好多話題喎~
唉....不過細佬考我physics我就永遠都唔識....

細佬心情一靚靚, 就會成日話我係豬, 或者話我蠢....
今日都不例外, 又俾人話我係豬....

可惡! 細佬多次掀起件衫, 在晒他的"小蠻腰"!
哼! 知道他已經減肥成功, 由可愛小肥仔變成高了又瘦了的俊男 ( 咳咳, 我這樣說似乎有點....嘔...哈哈~:p )
哼! 三個星期! 三個星期後我就會減肥!
減左條腰d肥肉! 我才不會讓他的小蠻腰專美!!
遲些我也會有小蠻腰! 哈哈哈~~~~~

今天只偶爾聽到裝修聲, 而這少少的裝修聲已經影響不到練成神功的我啦!!
哈哈哈~~
感謝主~~~
不過早上被在窗外突然冒上來的半個人頭嚇了一跳!
原來是站在樓下的棚架上的裝修工人~
我只是看到他的帽而已~

似乎hea了一天.....現在要努力點啦!