2004-04-07 18:01:54阿da

THE LAST SIMON LESSON

今天12:45去現代上最後一堂simon chiang
我12:30左右就到啦, 點知去到已經好多人...
今日場面都幾震撼o架....因為現代所有centre補regular bio的都來沙田上這堂free lesson~
今天其實都只係上左兩個幾鐘, 可能係因為中間有個break, 所以時間好似比平時更快過咁....

上完今日o個堂, 就補完晒成個course啦....以後都應該無乜機會再上simon chiang堂 ( 我都唔希望仲有機會, 如果有, 那豈不是代表我要repeat?.... ),
唔...哈哈....竟然有少少咁多多唔捨得添.....
其實我真係幾鍾意補bio架~ 一來自己真係鍾意讀bio, 二來我又覺得simon chiang真係教得唔錯~ 上佢堂都唔會悶o既, 有時仲會幾好笑~
其實諗番佢真係好好人~ 平時sat補習佢又會早少少開始, 等我o地可以聽多d, 學多d, 佢d notes又好, 又會俾好多test, exercises我o地做, 今次仲送一堂免費堂俾我o地, 又整埋o的超精華筆記俾我o地可以拎去試場讀, 雖然補佢係好貴, 但係補左咁多習, 我覺得在遇到的咁多補習阿SIR中, 最好都係佢啦~
所以, 真係會有dd唔捨得...:p
哎呀...突然覺得自己好"賣廣告"feel添.....:p

補完習之後去左買o的 o野, 跟住就番屋企啦~


唉...距離考第一科AL仲有2星期....
距離考完仲有3星期....
心情好矛盾.....好開心好快就考完, 但係又好擔心.....因為讀唔切又讀唔晒....
如果....可以再俾多一個月我就好啦....
好驚呀...3科AL....
不過, 點都要繼續讀....
即使時間唔夠....都要讀!


我要撐住!