2004-11-08 22:12:26尚未設定

踩單車~*

放左sch之後..
柏霖果D本來落左黎接我同lang..
但係我地要留堂..
所以佢地就返左home換333..
之後再返黎接我地..
我地放左之後..
a lang同柏霖上左黎我度..

a lang同我係度換333..
柏霖係度等我地..
企鵝同so ha上左去拎單車..
之後就去左踩車同跑步喇~

我同柏霖行過去..
lang就坐企鵝車..
so ha又自已踩車..
過到去回歸tap..
我見到企鵝佢地係上面..
我地就上左去..
粒電燈膽(so ha)就係下面..

之後企鵝佢地又落左去..
之後佢地上邊黎果陣就拖住手lu~
我同柏霖就係上面勁話alang一腳踏兩船喇..
我都夠衰架啦~佢仲衰過我囉~
未同叮叮講清楚就同左企鵝一齊..
唉~~~~~

之後一路玩..
5:45就踩車返黎..
返黎果陣柏霖踩車載我..
我超淆底囉..
卡卡~
我都唔知點解..
可能我好少坐人車尾..
佢一路踩..我就一路嗌..
卡卡~*
踩下又行下,行下又跑下咁就返到黎lu..
我返到黎就沖涼..
之後就好乖咁做功課..
溫書..
之後食飯..online..
好快又一日~*