2004-11-05 22:12:26尚未設定

哈佬喂party~*

今日本身唔洗返學ga~*
但係今日學生會搞左個哈佬喂party~
我同lang*柏霖*so熹*企鵝..
好多好多人都有去~

我一早就起左身~
之後就係度fu mask~
之後就online~
11:50就出左去~
我*lang上左so熹屋企換3..化妝~
之後1點~
柏霖都上埋黎~
我同lang就係度化妝~
佢都地就係度玩電腦..
之後就整左好多野~

成點9先行得..
返到sch就係度玩~
點知等到成3點半~
先有得入鬼屋玩~

本來諗住個鬼屋一定好低B~
但係入到去都幾驚下架~!
一入到去就勁拖住a lang~
之後俾條友嚇一嚇..
淆哂底..
之後就勁攬住柏霖喇~*
拖到出口果度先放手~
kaka~*

我地分左唔知20幾組ga ma~
之後有個唔知咩野化妝比賽wor~
佢要每組有一個人上去禮堂個台度~
我就同左a lang上去喇~
本來真係諗住上去企ga~
諗住一定係萬子同a yan贏ga la~
點知佢話係我喎~
又要我過去佢度拎禮物喎~
企係個台度勁樣衰..
又要企係度影相喎..
下面又有勁多人都係識架喎..
諗起都樣衰..

5點鐘走左..
見我同LANG都化哂妝..
所以我地過左大中~影卡相~
其實係得我*lang*柏霖影囉~
卡卡~
果D就係去陪ge~*
*一路行..D人就一路勁C我..勁其視我囉~*

6點半返到屋企~
打俾a婆..
佢叫我落去同佢行吉之倒..
我勁快咁落妝..
沖涼..
之後就死左落去~
返到黎支力到我爆炸..