2004-10-27 23:12:25尚未設定

好sweet~*

今日測英文同(中屎)~
英文勁易~!
中屎勁難..

小息落去果陣好冬…
之後就除左佢件jacket黎著~

上到去…
做完份卷就攬住左佢…件衫~
黎訓~
勁warm囉~*

放左學佢要補課a~
我同lang就好無聊咁係度等佢地…
不過唔知等邊個…
呵呵~

之後都冇等到…
12點8走左lu~
返到屋企聽留言信箱…
佢搭9放左lu~
唉~早知唔禁早走~

之後夜晚online…
佢sd左個...
我我我我我我我愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛您您您您您您您
我     我愛愛  愛愛  愛愛您 您您您 您
我我我 我我我愛        愛您 您您您 您
我我我 我我我愛愛      愛愛您 您您您 您
我我我 我我我愛愛愛    愛愛愛您 您您您 您
我     我愛愛愛愛  愛愛愛愛您     您
我我我我我我我愛愛愛愛愛愛愛愛愛愛您您您您您您您
俾我~
卡卡~
勁淋~*