2004-10-13 23:12:25尚未設定

10月12日

呢兩日屋企都冇人..
佢地放大假..
去左朱海玩..
之後a之就話上黎訓..
佢本來話佢*a深*嘉亮上黎..
點知上到黎就有成5個..
多左細希同佢契妹..

佢地一上到黎我同a之就入左房..
係度玩電腦.聽歌..
之後2點幾佢地走哂..
淨返我.a之..
佢睇碟..
我玩電腦..
5點幾訓左..

我同佢訓到好似昏迷咁..
電話響又聽唔到..

6點半..
無啦啦有人踢屋企大門..
之後我先醒..
但係佢仲未醒..
之後我去開門..
見到a深..
佢話叫我開門..
話有野a之..
之後我就開左..
佢地入哂黎..<<有勁多人囉>>

之後我返左上張床..
a之起左身..
之後細希入左黎我房..
一入黎就跑左去打a之..
仲要係真係打果隻..
勁打佢塊面..
之後佢俾唔知邊個叫左出去聽..
之後又入黎一腳踢落a之塊面度..
嚇尻死我..明明2點幾果陣都冇野..
之後無啦啦打佢..
勁淆囉我..*
之後a深又入左黎..
佢珊左門房..
之後就話佢都要求其中兩下..
就叫a之自已就位..
佢細細力打兩下..
爆真囉~*
之後有幾條友入左黎..
細希仲拎埋技鐵通出黎..
好彩有人咁住佢..

好彩冇幾耐就左..