2004-09-24 23:12:25尚未設定

好唔開心……

今日唔開心呀…!

上中文堂我未做哂野…
佢叫我放學留係度…
做完俾佢…
之後就拎左去英文堂做…
英文堂果陣讀留堂果張野…
(請用中文6000個字或英文12000個字以內)
   ( 有*為必填)
※ 本人已詳閱﹝個人

無啦啦又會有我喎…
仆佢個街…

之後以經好敏…
因為放左學有好多野做…
佢又無啦啦寫左我去留堂班…

返到課室…
miss yu果班未放…
要係出面等…
又後個仆街屎忽蟲係入面勁串咀敢話<開窗呀~!>
又後我咪開囉…
佢就係度串我…
之後我串返佢…
佢無啦啦打左我一巴…
含你個家你個長呀!
我以後都同佢講野…

之後又要去問返做咩要留堂…
原來係有人圈左我係miss yu果班…
話我冇交功課…
頂佢…!!!!!!

跟住就去左劇社…
睇下見唔見a ming…
見唔到…
之後返左屋企…
換333…
返田徑…

跑左總共14個圈…
今日跑10個跑左11:43分…
快過上次…
慢過上年…

好彩仲有f.1仔慢過我…!

之後玩反應跑果陣整親大比跟…
好痛…
但係我冇理…
照跑…
依家冇野lu~

---------------------------------

琴日返到屋企拎住個電話未放過…
徐左沖涼…!

---------------------------------

一日一香水…!

哈哈~*
愛上香水…

兩日冇買lu~
聽日要買返3支~!!!!!!!!