2004-09-13 22:12:25尚未設定

第1次遲到…

哈哈~
今日好開心…

咁今朝online啦…
之後a芝話佢今日返學…
不過辣椒冇袋返學…
所以唔返…
之後a芝又話冇孩著…
要我拎上去…
但係去到佢屋企下面都8點lu…
估到會遲到…
不過我係諗住拎完俾佢就一齊返…
跟住佢就話過大中食野…
所以就去左食m記…

9點半先返到學校…
返到去就上maths堂…
又咁岩見到miss Chan…
之後就同佢一齊上去…

咁我係遲到紙果度寫左我遲起身…
miss So睇左…
點知原來佢今朝見到我…
所以知我唔係遲到…
放左學就叫左我落去搵佢…
咁佢又見到我同a芝返黎個時間一樣…
係人都知我做咩啦…!
佢同我講左幾個字耶穌…
又話今次唔同呀媽講…
如果下次再係咁…
就連埋今次一齊同呀媽講…
好r底…

今日咁就冇上一堂喇~
但係唔知點解…
今日過得勁快…
連maths都係…

放左學見完佢就去左換衫返田徑…
好辛苦…
不過好開心!
之後又係度玩雷球…
之後又玩數字球…
不過玩玩下俾張sir鬧…
話我地左住佢地練野…

今日田徑跑左總共14個圈…
6個反應跑…
2個體能…
咁就冇lu~
不過個個都死哂…!
好笑…!

7點返到屋企…
沖涼…
食飯…
落街copy本書黎做功課…
做完都9點lu~
睇左陣電視就返左房…
扮訓教…!