2004-10-07 16:58:24咬官話

粵謳 - 弔秋喜

聞得你話死咯,我實見思疑,何苦輕生得咁心痴,你係為人客死唔怪得你,死因錢債叫我怎不傷悲?你平日當我係知心亦應同我講句,做乜交情三兩個月都無句言辭,往日個種恩情丟落水,縱有金錢燒盡亦帶不到陰司,可惜飄泊在青樓負你一世,種花場上無日開眉

你名秋喜,只望等到秋來還有喜意,做乜才過冬至就被雪霜欺,今日春風無力唔共你掙得啖氣,落花無主就葬春泥,此後情思有夢頻頻寄,或者盡我呢點窮心慰下故知,泉路茫茫你雙腳又細,黃泉無客店問你向得誰棲,青山白骨唔知憑誰祭,衰楊殘月空聽杜鵑啼,未必有個知心共你來燒紙,清明空恨個頁紙錢飛,罷咯你若當你係義妻來送你入寺,等你孤魂無主仗下佛力扶持,你便哀懇個慈雲施佛偈,你轉過來生誓不作客妻,若係冤債來償罰你落花粉地,你便揀過一個多情早早見機,我若與你未斷情緣重有相會日子,須謹記,念下前恩義,講到銷魂兩字,共你死後唔遲