2008-03-14 22:30:09£阿*強¥

愛你的理由

女孩:『點解你會鍾意我?點解你會愛我?』
男孩:『我講唔出理由,但係我係真係鐘意妳同愛妳架!』

女孩:『你連鍾意我既理由都講唔出黎,你點鍾意我,點愛我呀?』

男孩:『我講唔出理由,但係我能夠證明。』

女孩:『證明?我不理呀!你一定要講你愛我既理由俾我聽呀!我d朋友既男朋友都可以講得出愛佢地既理由,點解你唔得呀?』

男孩:『Um…因為妳好靚,因為妳既聲音好甜,因為妳對我好細心,因為妳夠體貼,因為妳好識得善解人意,因為妳既笑容,因為妳既一舉一動!』

幾日之後,果個女仔不幸咁在一場車禍中做左個植物人。果個男仔將一封沾滿淚水的信放在個女仔既病床側邊。

信的內容:

因為妳好靚,所以我愛妳?

現家既妳仲靚咩?NO!所以我唔愛妳。

因為妳既聲音甜美,所以我愛妳?

現家既妳可以開到口講野咩?NO!所以我不愛妳。

因為妳細心,因為妳體貼,因為妳善解人意,所以我愛妳?

現家既妳能夠將佢地表現出黎咩?NO!所以我不愛妳。

因為妳既笑容,因為妳既一舉一動,所以我愛妳?

現家既妳笑到咩?現家既妳能動嗎?NO!所以我不愛妳。

如果我愛妳係需要理由,現家既妳,沒有讓我愛妳既理由喎,所以我不愛妳?

我愛你需要理由嗎?NO!所以,我依然愛妳!

我唔敢話愛情係唔需要理由。雖然有d野係唔使講理由,但係對我黎講,愛…可能就唔係睇『是誰』這麼簡單…