2011-12-23 08:24:33gary

聖誕歌曲25之23Whitney Houston誕願情深

聖誕歌曲25之23Whitney Houston誕願情深

分類:音樂書僮


Whitney Houston -

One Wish (for Christmas)

(Oooh oooh oooh oooh)

If there were no presents

Waiting on Santa's sleigh

What would I wish for Christmas

And if Frosty the Snowman

Were melting away

I would pray for hope and unity

On Christmas day

(噢哦噢哦)如果沒有禮物

等待聖誕老人的雪橇

聖誕節我的願望是什麼

如果我的雪人被融化了

在聖誕節當天我會為希望及和睦祈禱

If I had one wish for Christmas

There would be joy

And peace here on earth

If I had one wish for

Christmas this year

We would all come together as one

If Rudolph and his reindeer

Ran into delays

I'd still hope for joy this season

And if somehow Santa

got lost on his way

I would try to find a way to smile

Smile on Christmas day

聖誕節如果我只有一個願望

我希望在這地球上只有歡樂及和平

如果今年的聖誕節我只能有一個願望,

我希望我們都團結一致

如果魯道夫和他的馴鹿遲到

我仍然希望在這個季節充滿喜悅

如果聖誕老人途中迷路

我會微笑在聖誕節當天

You know it ain't about

All those material things

(no no)

What you've gotta think about

Is the love Christmas brings (yeah)

你知道這和物質的東西無關

你得想想聖誕節帶來是不是愛

上面是第一首歌的中英歌詞

PS:因上傳者只願在Youtube上分享

所以煩請好友們"手動"聆賞喔