2008-08-27 21:36:08*笨蛋*

I'll Be Waiting

He broke your heart
他傷了你的心
He took your soul
他帶走你的靈魂
You're hurt inside
你傷在心底
'Cause there's a hole
因為那兒有個缺口
You need some time
你需要點時間
to be alone
獨處
then you will find
然後你將發現
what you've always known
你一直都知道
I'm the one who really love ya, baby
我一直是那真正愛你的人,寶貝
I've been knockin' at your door
在我死亡之前我會
and as long as I'm livin'
不斷敲你心門
I'll be waitin'
我會一直等待
as long as I'm breathin'
直到我呼吸停止那一刻
I'll be there
不論你何時呼喚我
whenever you call me
我會一直在你身旁
I'll be waitin'
我會一直等待
whenever you need me
不論你何時需要我
I'll be there
我一直都在
I've seen ya cry
我曾在夜裡看著你哭
into the night
I feel your pain
我感受到你的苦痛
can I make it right?
我可以撫平它嗎?
I realize 我明白
there's no end in sight
還看不見終點
yet still I wait
在這之前我仍將等待
for you to see the light
直到你可以看見那抹光

I'm the one who really loves ya, baby
我是那真正深愛你的人,寶貝
I can't take it anymore
我無法帶走我的愛
and as long as I'm livin'
直到我死亡之前

I'll be waitin'
我將一直等待
as long as I'm breathin'
直到我呼吸停止那一刻
I'll be there
不論你何時呼喚


whenever you call me
我就在那兒
I'll be waitin'
我會一直等待
whenever you need me
不論你何時需要我
I'll be there
我就在那兒


You are the only one I've ever known
在我認識的人中你是唯一
that makes me feel this way, couldn't on my own
可以給我這種感覺的
─我不再是我

I wanna be with you until we're old
我希望陪你到老
you've got the love you need right in front of you,
那份你所渴求的愛正在你面前
please come home
請回家吧
這首歌 很符合我們

每天聽了這首歌

我想到了我們兩年的點點滴滴

妳呢?

是否也跟我一樣?

想到我們經歷的點點滴滴呢?

上一篇:我們

下一篇:誠實地想妳