2008-12-26 03:40:18£× p *+...〃

︴ 祝大家聖誕節快樂押 ﹢

 

大家 .. 聖誕節快樂 ...

有沒有玩搭很開心押 ..

我呢 .. 過搭漫開心搭 ..

雖然沒有上我可愛搭LUNA ..

ㄆ過ㄆ過 ... 還是過搭很開心 ..

快跨年喇 ... 大家有沒有想好要去哪裡玩呢 ?..

我呢 ?.. 還ㄆ知道 .. 哈 ^^

( ㄆ要再問我要去哪喇 .. ˋˊ )

ㄆ過 .. 一定會玩搭很開心搭 ..

ㄝ快過年喇 ... 大家準備準備好錢錢 ..

別亂花錢錢ㄋㄟ ..

該發搭紅包發一發 ..

該賭博搭去賭一賭 ..

該伸手手說恭喜發財搭手記搭伸長一點唷 !!..

記達記達 .. 臉要有笑容唷 !!..

ㄆ然 .. 拿ㄆ到紅包ㄆ要來跟我哭訴ㄋㄟ ..

反正反正 ...

大家要開開心心搭 ..

跨年要到喇 過年ㄝ快到喇 ..

大家好好搭去玩去瘋芭 .. ^^

祝大家天天開心唷 ..

 

嗯嘛 ~~ 掰喇 ^0^