2008-02-16 09:32:36─╪惡魔 ≠JK╭★°

屏息的愛

Breathless

If our love was a fairy tale
如果我們的愛是一個童話
I would charge in and rescue you
我會充電和會搶救您
On a yacht baby we would sail
在游艇嬰孩我們會航行
To an island where we’d say I do
到我們會說我的海島
And if we had babies they would look like you
並且如果我們有嬰孩他們會看起來像您
It’d be so beautiful if that came true
它會是很美麗的如果那來了真實
You don’t even know how very special you are
您甚而不知道多麼特別您是
You leave me breathless
您留給我氣喘吁吁
You’re everything good in my life
您是一切好在我的生活中
You leave me breathless
您留給我氣喘吁吁
I still can’t believe that you’re mine
我無法仍然相信, 您是我的
You just walked out of one of my dreams
您出去了我的夢想的當中一個
So beautiful you’re leaving me
很美麗您留下我
Breathless

And if our love was a story book
並且如果我們的愛是故事書
We would meet on the very first page
我們會見面在首先頁
The last chapter would be about
最後章節會是
How I’m thankful for the life we’ve made
怎麼我是感激的在生活我們做了
And if we had babies they would have your eyes
並且如果我們有嬰孩他們會有您的眼睛
I would fall deeper watching you give life
我會跌倒更深觀看您給生活
You don’t even know how very special you are
您甚而不知道多麼特別您是
You leave me breathless
您留給我氣喘吁吁
You’re everything good in my life
您是一切好在我的生活中
You leave me breathless
您留給我氣喘吁吁
I still can’t believe that you’re mine
我無法仍然相信, 您是我的
You just walked out of one of my dreams
您出去了我的夢想的當中一個
So beautiful you’re leaving me
很美麗您留下我
You must have been sent from heaven to earth
您一定派遣了從天堂到地球
to change me
改變我
You’re like an angel
您是像天使
The thing that I feel is stronger than love
我感覺的事比愛強的
Believe me
相信我
You’re something special
您是特別
I only hope that I’ll one day deserve
我只希望, 我一天將該當
what you’ve given me
什麼您給了我
But all I can do is try
但所有我能做將嘗試
Every day of my life
每天我的生活
You leave me breathless
您留給我氣喘吁吁
You’re everything good in my life

You leave me breathless
您留給我氣喘吁吁
I still can’t believe that you’re mine
您是一切好在我的生活中
You just walked out of one of my dreams
您出去了我的夢想的當中一個
So beautiful you’re leaving me
很美麗您留下我
Breathless

上一篇:無辜

下一篇:會吸呼的痛

老頭 2008-02-16 18:19:15

恩 他這張專輯都超好聽的

版主回應
對啊 大爺我看上都是極品=ˇ= 2008-02-16 21:23:59