2007-12-27 21:17:16雨燁

Your song

這也是紅磨坊的歌

如果沒有看過的話 也請欣賞一下 下面有MV也有中英文歌詞

Your song 你的歌

My gift is my song 我的禮物是我的歌

And this one’s for you 而這是要獻給你的

And you call tell everybody 你可以告訴每個人

That this is your song 那就是你的歌

It maybe quite simple byt 它可能相當的簡單

Now that it’s done 但是現在它已經完成了

Hope you don’t mind

Hope you don’t mind 希望你不要介意

That I put down in words 我在話語裡說明了

How wonderful life is now you’re in the would現在世界上有了你是多麼美好的生活

Sat on the roof 坐在屋頂上

And I kicked off the moss 我踢開苔癬

Well some of these fosses were there 有一些護城河在那裡

They get me quite cross 它們使我難以穿越

But the sun’s been kind 但是太陽依舊是善心的

While I wrote this song 當我在寫這首歌時

It’s for people like you that 它就像你為人們做的那樣

Keep it turned on 持續的照耀著

So excuse me for forgetting 所以原諒我難忘記

But these things I do 這些我做過的事情

You see I’ve forgotten 你看到了我已經忘記

If they’re green or they’re blue 它們是綠色的或藍色的囉



The only thing is 唯一的一件事就是

But I really love you 我真的愛你

You are the sweetest stars

I’ve ever seen

你是我看過最甜美的星星



And you can tell everybody 你可以告訴每個人

This is your song 這是你的歌

And maybe it quite simple but 它可能相當的簡單

Now that’s it’s done 現在它已經完成了

I hope you don’t mind 我希望你不要介意

I hope you don’t mind that I put down in word 我希望你不要介意我在話語裡說明了

How wonderful life is now you’re in the world現在世界上有了你是多麼美好的生活

I hope you don’t mind 我希望你不要介意

I hope you don’t mind that I put down in words我希望你不要介意我在話語裡說明了

How wonderful life is now you’re in the world 現在世界上有了你是多麼美好的生活

這算是MV吧
http://tinyurl.com/2jqte3

上一篇:那怕受盡風霜

下一篇:離不開你

2008-01-06 19:20:09

很感動吧

我所要帶給你的就是這無法取代的感動

版主回應
嗯 是ㄚ 我真的很感動.. 謝謝~ 2008-01-07 19:13:42