2006-04-10 17:34:17★〞戀小伶

黑阿!{婆}

 對阿!!!

 我晚一點有街道就好!!


 ㄆ知道為蝦咪!我家電腦有ㄆ知道那一條筋ㄆ對

 有ㄆ浪我連線!!!

 幹!!{別怪我!!是ㄆ小心罵ㄉ!!嗚 嗚}

 說瞎咪我花阿!!

 ㄆ知道誰比較花吼!!

 真是有夠他碼的ㄆ爽!!

 沒關ㄒ搭!!朋友做這樣ㄉ搭!!

 黑搭!!朋友都做成這樣勒!!

 我幹嘛還把你當朋友阿!!

 算勒吧!!!

 還是ㄆ要當朋友比較好餒!!嗚嗚!!

 有你這一ㄍ朋友!!

 真丟人現彥阿!!唉唉!!

 我ㄝ不想多說瞎咪勒!!

 自己做的事情!!自己最清楚!!

 最明白勒吧~~口哼!!