2005-02-15 19:36:43Alvi

星期二: 考試前夕+human sticker

昨日係情人節, 有情人一定玩得好開心啦……我就只好留o係家……..打機……
今早換衫前撞到某人, 大家都當「若無其事」之後食完早餐, 就入WARD, 臨去CSSD之前, 竟然有個dressing, 我當然唔會錯過practice o既機會啦, practice完之後, 先知女ward無dressing做, sally又blame我啦…
去到CSSD, 雖然見到好多o野, 但都係好眼瞓, 個王sir講得好呀, 但仍眼瞓。
去番ward到睇case, 個姑娘超好人, 好願意教o野呀~
食完lunch, post con完之後都去到3點半, 真係唔明, 我已經好精神架啦, 點解仲係答唔到問題? 有o的失落。
回家時…….我撞到老豆……唔知點對答…立即閃走……仲要係o係重要關頭撞到佢…