2004-08-30 02:10:079倫

光陰似箭

最近開始明白何謂光陰似箭,小第在個多月後都會二十有二喇,回顧呢二十多年我自己曾做過乜野有意義呢?我自己都答唔出.老豆成日同我講佢二十二歲同我老媽成親,二十四歲生左小第我,話我到依家都係一事無成,雖然可以話時代唔同唔可以相比,但是我自己都覺呢二十幾年來,我對個家同呢個世界都冇"工"獻,根本同一條蟲冇分別.
而最近眼看自己身邊的朋友,死黨都開始出黎社會做工,自己就仲有唔夠一年就在呢個殘酷的社會謀生,面對前路忘忘,個心一下子就好象要爆炸似的令我不敢再往下想.

ps.即使點再唔想面對都要靠自己解決,路係人行出來的,我相信前程一定會在掌握在自己手中.