2004-08-29 01:49:599倫

乖喇,好唔好

在我的生活中,佢漸漸變得重要,漸漸成為我生活中不可缺少的一部份.每天都同我見證著在我身邊發生的大小事惰,開始令我不能自拔.然而佢近來對我的態度日漸冷淡,不論我點對佢結果都係一樣,我開始覺得唔知點面對佢.

我:你可唔可以唔好咁呀??
佢:唔可以喎
我:咁你想點呀??
佢:唔知呢
我:你究竟想點呀??
佢:你理得我呀
我:...

我放棄左,我決定帶佢返去電腦中心檢查,結果要留院檢查,一連4個白晝3個夜晚我都和佢相隔異地,對佢既思量直令我寢食難安.終於在28日我接到他們的來電通知我佢冇事喇,我才如釋重負地接佢返家.

PS. 乖喇,聽我講喇,唔好咁硬頸喇,好冇??
  我會陪你嫁喎.