2004-03-29 19:43:399倫

首領對我地四兄弟既評價

今日考完跆拳,又係曼聯大戰阿仙奴既大日子,咁梗係要睇喇.今次特別d,約在
教我地跆拳既亞sir(首領)一齊落bar睇.估唔到首領成日同我地四兄弟嘻嘻哈
哈講廢話,原來好鬼勁.佢話睇我地打博擊就知我地既特點.
亞B係 (懶)同最有創意.
企鵝就 (散)同最單薄.
黑仔是 (亂)同最爛命.
我就係 (the)同最穩陣.
亞B反應最快,但是懶唔拉肋.
企鵝體型太單薄,成日比人撞到飛起.
黑仔就打得最亂,次次都好似搵命博咁.
我一搵唔到位入就"the皮"冇心機.如果唔係有把握既話都唔會出腳,太保守.

哈哈,首領真係勁,呢d就係我既缺點,我做每件事同對每個人都太保守喇.有太
多顧慮,好多野都唔敢做.唉...
唔知改唔改到呢.