2004-02-09 20:12:169倫

元宵佳節的節目

元宵隹節居然去表演跆拳道,真係有點兒怪.
係前幾日,黑仔超係ICQ度同我講亞sir要我地去表演,如果唔去就冇得考試.唉!我都好耐冇去囉,鬼咩得個幾度仲著住件咁薄既道袍,想死都唔好咁攪呀.結果就成個幾月都冇去.
元宵前夕,首領就即場咁想左幾招,要我地即睇即學聽日表演.真係攞命!
到左表演當日,我地係彩虹地鐵站誓師出發,去到彩雲睇下個台真係細得要死又好鬼殘,好驚佢爛.個死人廁所周地是水點換呀,咪去左停車場度換,俾個食蕉(仲要是女)睇到以為我地是偷車賊.
咁BeBe要寫program冇去.我,黑仔超,企鵝再加D師兄弟合共8件.係嚴寒既天氣下,除左對鞋著件薄到要喊既袍上台表演.
黑仔整招凌空三腳,我就手部動作連碎四塊板,企鵝來個半腰踢腳加下360度轉身"歐"腿,後加一套太極7型.我地精彩既表演換來熱烈既的掌聲,可惜的是缺乏後生少哎既現場觀眾支持,俾我地迷倒的只是二三十年前曾是少哎既師奶,真係可惜.
今次我地既處男下海,就奉獻比彩雲同一大群師奶.