2004-01-03 22:55:219倫

賣獎券的女孩

今日約左亞東去中央圖書館度借書,
咁三點幾行過旺角地鐵站去食D野,
突然聽到一下好可愛的聲音:”哥哥幫
我買張獎券呀!!”當我回身時,就見到
一個好鬼可愛穿童軍制服小女孩,小女
孩一雙水汪汪的大眼睛令我唔好意思拒
絕佢,結果我就乖乖咁奉獻拾大元,我
比左佢一個五蚊,二個二蚊同一個一蚊,
佢竟然數手指計夠唔夠十蚊,真係好可
愛.
去完圖書館,就同亞東兩個人好浪漫咁
坐叮叮,去海旁度吹海風,然後一齊坐船
返九龍.響船度眼到漂亮的夜景真係好
正同好浪漫,如果響旁邊是一個女仔你
話幾好呀,再望望身邊亞東個衰樣,就知
乜是現實.
原來最美最好既野,只是會在夢中出現..
事實畢竟是又可怕又殘酷的!!!