2005-08-27 17:12:23小小

計,計,計!

有次乘巴士回家, 計著計算機, 看看我下個月每日可用多少錢..(基本上我周不時都在計計計)

人工 - MPF - 保險 - 供樓 - 英文 - 給基媽媽 - 家用 - 電話費 - (日文不計, 因為學費是在八月交的) - (手語不計, 一早已交了學費) - (幸好沒有卡數 =^ 0 ^=) = 11XX元正...

十萬個HELP !! 唔係呀???? 一日得返四十蚊用...???????

LEE次真係大煲啦~~~~~

慳慳慳, 算算算 ......... + +"

我個新名叫慳妹 .....

(不過, 我知男朋友都唔係好得我好多咋~~~~~HOHOHO)

不要笑你了, 我攪"點"自己先啦~~~