2004-12-30 01:42:44思思..

29/12只有

我看了很多電影....這幾天在家,...有很多不同的感覺...有些雜亂.....
<花與愛麗斯>..<青春電幻物語>...<十七歲的天空>.........
.....<.野蠻師姐>...當然有<功夫>....我竟然連續看了<花與愛麗斯>三次...由六點睇到零晨..我開始發覺自己好似有病..不過唔知咩病....我好似就黎會死....
.....岩井俊二...真係有一種好勁既感染力...心情唔好....好似夢遊....
....凍令我好懶....懶到由二點起身坐向梳化到夜晚...無做過野....
........我的心好痛......唔知點解....
...你在那兒...我在那兒......
..原來是你......你的消失....