2004-12-22 23:42:44思思..

22/12道家之愛情觀

今日打完中哲paper...以道家說理想愛情觀,,haha>..道家當然係叫人愛得唔身啦...我當然好同樣...我話最好就無愛情這回事.....什麼煩惱都沒有...

昨晚一點幾有人拍我屋企門,有d驚..不過原來係隔離屋既男仔過黎叫我教佢織頸巾俾女朋友,雖然好眼訓但我當然義不容辭,見佢對女朋友咁好...真係幾妒忌..諗起自己聖誕咭都收唔到張,真係有d失落,不過我當然唔會因為咁小事而唔開心啦....我都唔會因為任何野而唔開心,我已經體會到道家的感受。
好想返學呀...唔知返學之後會唔會同同學仔生疏呢?好掛住d同學仔..呀!!!
點解會咁gei!!!!