2004-12-22 00:42:44思思..

21/12conclusion

今天是21/12 .....昨天是我們相識兩週年...唔知你記唔記得呢...不過記唔記得都無所謂啦....不過唔知點解突然lee幾日我個人都想開左.....咩都對我來說是開心的....好中意現在的自己...望住阿石...我真係好希望佢可以好似我咁諗得咁開...唔好因為一個人而令自己再唔開心落去..咁係唔值得...gei>..根本就沒有人值得我們去唔開心...若果他令你唔開心..你咪找第二個.,...根本就沒有誰非愛誰不可....雖然我用了兩年才明白這個道理..但我仍然覺得我得到過的都是開心...我沒有後悔曾經傾盡我所有去愛你....因為裡面我學到好多人生的道理...學到愛情的道理...你所給我的...都是很深刻的,,,沒有什麼比這些更值得我去記住...還記得那天我們在跑馬地運動埸..我們已經說過...我們的快樂要完了..將來會有我的男朋友..你會有你的女朋友...我們一定會把對方忘記....我知道當天我們的眼淚都是真的...我知當天的你是很愛我....之不過我需要一點時間...去消化一下..春天分手秋天會習慣...原來是沒有誇張的...不過我仍然好開心今天可以真正的把你放低.....是多麼美麗的一刻...好多謝你給我的一切...這是我一生都不會忘記,,,我會長大...我不會再亂發脾氣,,,不會再一日廿四小時都煩住你...雖然我好懷念當時那個什麼都不顧的自己..但我更希望我變得更成熟...更理性去看所有事情...突然好想哭...不過我不會的....因為我其實是很快樂的。