2004-12-13 23:42:43思思..

13/12告訴我 你不是真的離開我

其實我覺得自己好脆弱....剪了一個不滿意的髮型....俾人話兩話又唔開心...左好耐....記得以前等左好耐一個porter袋都未返貨..又唔開心左好耐 ..我真係覺得自己唔開心得好無聊.....我點解我咁大個仲係咁gei..點解我買左咁多新野我都嫌唔夠....點解物質唔可以給我長久的快樂.......
我前日睇左203040 lee 齣戲..我有好深既感受...我覺得女仔實在太脆弱....咩都唔可以自己一個處理..成日要男人填補自己的空間..太依賴愛情,,,我好似睇到以前的自己...個個無左男朋友會死的日子....其實大家有無諗過...究竟我地係真係愛一個人定係需要一個陪左自己身邊...愛人係一種自私的行為...將一個自由自在的生命綁住...用自己的時間和別人的時間搏鬥.....到最後大家都一無所有...有沒有人會珍惜過去的回憶...有沒有會記得住上一次戀愛的感覺...有沒有人在乎你記不記得....我只知道寂寞是會有的....但真心真意去愛一個人真的很難...從前我會為你做任何事,,但現在的我很清楚自己已經不會這樣....我不會為了你而放棄尊嚴...不會因為你而做不到功課.....不會因為你而忘記自己...我好想你知道...我已經不是從前的我...我不會愛你愛得要死...我更加想看到一個自由自在的你...你想去那裡...我都不會一定要跟著你.....你會不會是因為寂寞才選擇想起我....有很多時候我們在現在找不到快樂就會將自己放回過去...找不到愛人就會想起從前的愛人......其實我不相信你還愛著我...我不希望活在過去...我突然不肯定自己是深深愛著你..還是因為寂寞才想起你....你回來的日子越來越近了...如果你有看我的日記的話..我希望你可以肯定自己是真的掛念我才找我...亦不必因為要見我而見我.....其實我都不知道自己在想什麼....但我真的不知道怎樣去面對你....我越來越想走開...去一個沒有你的世界....