2004-12-05 17:42:43思思..

5/12溫故知新

4/12 個晚好乖...返左中大...溫書,,同石,barry ,sunny 一齊...溫.之後去左石個度sleep ....好眼訓...因為溫書溫到2:30am呀 ...好tired...而家lee個moment向系會室度打日記 ..無計啦..一對住d中哲就眼訓..點都溫唔到呀 .....好悶呀 ....
其實有個人陪向我身邊溫書係好幸福的事...多謝阿石...仲有提醒我溫書既barry ...估唔到佢會係叫人溫書個個law>...哈哈..你地信唔信呀!!!!
我要應付好個考試gei ..唔係hea到19號就得ma..我仲要讀書ga!!
我好想考好d個試..不過我真係懶到出汁,..而且我知我個方法唔得..只係不斷咁睇係記唔到d野...我要搵個好方法去做好d...
  大家記住溫書呀 ...我地話過要做又玩得..又讀得既人ga ma>>>
.....超級掛住你......呀!!!!!!快d返來呀!!!