2004-09-25 00:42:42思思..

24/9今日見到劉浩龍呀!

...hehh!今曰好忙..好特別...
首先係...同大o一齊去週會..hehe..好悶呀..
因為係頒獎學金...唔關我事....
.跟住去na 劇社度試鏡..hehe..我竟然做一個拋棄男朋友的女仔,..
我都唔知自己點解自己諗d對白可以咁絕...heh!!
人地話我好似上左身咁 ...我都覺得自己做得唔錯架..哈哈.幾好玩呀...
之後同美去打乒乓球...見到傳說中既阿木...佢都唔錯呀....
之後又去sir run run ...聽d好悶既野 ....
.........hehe ...之後又打乒乓球...我進步唔小呀...因為成日都打.
..........跟住係今日既主蔡..就係千人宴..有劉浩龍唱歌呀..
不過我地哲學人食完野..唔想玩gap 遊戲 ..就走去打排球...唔睇劉浩龍wo ..
咁就走左,,,,,
哈哈..點知..我同阿mint向uc 停車場見到劉浩龍架車啱啱到....跟住我就衝上前問佢拎簽名...哈哈..佢好nice 呀...我仲走去跟住佢搭lift 去toliet....我好似個小fans咁呀 ...
  跟住我地打排球打左兩個鐘先走..好很攰呀 ...
返到屋企已經十一點幾啦.....