2005-08-30 21:27:48Erica

心寒

男人確實是恐怖的生物,
分手一刻, 依然在說慌,

女人應是蠢的, 不懂思考,全照單全收, 才會有幸福,
可惜阿當向上帝投訴, 身邊的女人太笨,
上帝把夏娃弄得聰明一點點, 結果夏娃成了千古罪人.

男人啊, 我可以告訴你, 不是女人太聰明,
只是你的小聰明,不足以令蠢女人信服.
下次講大話, 請講得好聽一點.
千萬別輪給蠢女人們後,
再埋怨女人太聰明.

好友的分手, 令我對男女間的價值觀,一一改寫:
1) 張柏芝所說的: "每一個男人都有外遇"是真的.
每個男人都不會定性, 把愛只留給一個女人是没有可能的.

2)男人熱愛著你, 不等於不會愛其他人.

3)和你分手,不等於不愛你, 只因有比你好的女人出現了.

4)女人可做的, 就只是盲目地愛著自已認定的男人, 才會有幸福.
所以女人不可以聰明, 不可以收風.

5)女人要有容海之量, 當男人說溜咀, 不打自招時,
不論男人如可不是, 都可包容.
就如歌詞:( 別怪他,別怪他),
因為男人總有他的借口, 他也會要求你只聽他說, 你不可給意見.
而且,男人根本就只如此, 有時男人也不敢相信真正的自己.

6)當男人要求女人給意見, 他不是真心的,他只想滿足自己的大男人主意,
A)他要人覺得自己有風度,
B)他要別人知道自己的女人是聰明的,
C)他要別人知道, 如此聰明的女人, 自己都能HEAD 得住.
其實, 男人的女人, 只是用來倍襯自己, 給別人看.
男人永完認為自己是花, 女人是花瓶.
所以男人可以接受自己4 處插.
女人比男人難以接受自己被其他人插.

其實, 今次好朋分手, 當真相大白, 我真係覺得佢地分好過唔分,
1) 可能真係如男方所講, 性格不合;

2)男方不適合女方;

3)男既都咁大心放得放, 話自己為個女仔好先分, 咁咪信埋佢如後一次羅;

4)男方都已經有第二個, 無謂令佢難做啦;

5)男既都放得手, 女既無為為一個放得佢手既男人放唔到手啦~

6)女方, 我話你知呀, 佢一定會後悔, 但到時唔好心軟羅,你同佢一齊返, 不如揾過個好過.
既然男人個個都係咁, 揾過個新既, 好過畀舊依個一傷再傷,
正如佢所講,你聰明過頭, 下次你都會識破,無謂令佢一魚再魚啦;

7)聽我講, 揾過個聰明D 既, 大錢D 既,對你再好D 既.

8)男既, 我話你聽, 你無錯口才真係好好, 但事實係事實,
你同個女既有事分開, 我覺得無問題,
你散左咁快有第二個, 時間唔係一個問題,

但你分手時只係數女既缺點出黎,只係講個女既點樣唔岩你, 唔講自己點唔岩個女既, 咁就有問題,
喂,大佬呀, 咁樣係叫"大家唔夾"咩? 咁樣叫"個女唔合你口味, 所以你飛起佢呀~"

跟住你重博落去話:既然大家唔夾就分開啦, 無謂三年又三年,到時先散, 個女既慘過我呀~
講到自己好偉大咁, 就係因為你D 咁偉大既假話, 我先睇清楚你個人, 所以分手係件好事.

講真, 如果世間上, 男人真係好似我之前所講咁, 我認命,
但你咁推責任,天下間, 不論男男女女, 都會認為依D全都係你既錯.

你錯了很多, 後悔吧, 你可能會好過D~