2005-07-27 02:19:00Erica

放暑假~

好耐無上黎,
唔好話寫日記, 我屋都懶執.
話忙唔忙, 但就係無精神.

前排放暑假, 無野做, 四圍去睇SHOW, 發覺真係好過係屋企呆, 亂諗野.
係就係要洗D $$, 出街車$$ 都要啦, 重要食野, 唔係話好多.

對於一個無收入既人, 花一蚊就無一蚊.
以前既我會因此呆係屋企, 家下我有個好大的轉變, \"我會上街了\".
我覺得自己對自己都無以前咁TENSE, 我諗係好事.
我無以前咁著緊D $, 起碼唔會對\"餓死\"一詞有恐懼.

好明顯我心理有問題, 但已經不太嚴重了.
我想是環境突然轉變, 令我感到焦慮, 不安和無助, 導致精神過份緊張.
(幸好未有思覺失調^^\")
但我是何時開始的呢?
我想是中5 吧,
但在工作的一年裏, 已找到工作, 已叫安隱,
但我明顯卻在這段期間情緒波動得最激烈........

不想了, 想太多也?用.

好開心, 去上左AUTOCAD同3DMAX, 感覺對電腦控作上多了自信.
明天也要加油!

今天和奸去街街, 雖然無咩靚衫買,
但好驚喜, 居然有禮物收, 希望佢\地快高長大啦~

KULULU好可愛呀~~
依?! 突然間發覺某人好似KULULU~
而~ 因KULULU好可愛~
所以得出 \"某人好可愛\"
.......=口=\"\"
好驚呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~