2005-05-23 15:22:56Erica

又發夢啦

今日發左個夢,
唔知係好OR 唔好,

個天好陰沉, 一時間快落雨個下,
但個下好似不嬲都係咁, 好似觀塘區咁,但D 味無咁難聞,
但個D 街道, 似係SOGO 個到多,

我一路係咁行, 一路諗緊D 野:

咁多個國家如果D 人唔洗學晒咁多個語言, 都可以溝通到就好了,
1) 國際間創做一種新語言, 好似普通話咁, 咁咪個個人都有同一語言, 咪溝通到羅.
但我想没有人會願意放棄自己的母語, 這是自己的根, 自我意識, 自我特質,
只要一天還有別的語言存在, 這種改革也未能成功.所以根本無可能統一語言.

2)做一種機械, 街上每人都有一部, 每個人都只校到自己的語言, 不論任何聲音, 聽到的都是自己的語言.
這樣, 便可用自己的母語, 但別人一聽, 就是那人的語言.
什至, 一出世就唔洗學說話, 機械直接入腦, 用意識溝通.

現在可做D 咩
1) 我覺得香港OR 全世界,每條街上都應該有一部機械, 可供任何國簎的遊客便用,
可問路,有指南, 這台機械還可走動, 向遊人打招乎.

看來, 我是個發明家.

我去到一座叫"吝啟樓"既廈, 全用深紅色花岡岩做,
大堂超大,看更的位顯係很渺小,
我似采乎係個到既新住客, 我拖住個CASE, 入左LIFT,
D 層數排得好怪, 好似萬花筒,但我好容易就揾到, 按左26 樓,
同我一齊入LIFT, 有一對母子, 個小朋友6 7 歲, 天真的樣子.
跟住我就醒了.