2005-02-20 03:32:46Erica

好想睇到多D 書~

嘩~ 好耐無上黎寫野~
緊來都幾忙,
開左學, 學D野深入左好多, 好彩有交學費啫~

近來發覺自己大個左, 諗D 野唔同左,
我平時眼光都唔短, 但接唔接受到係另一回事, 家下我接受度大左.

我近來都有睇書, 但我覺得唔夠,
屋企D 書成坐山咁多, 等住我去睇,
我之前都知我無咩記性,唔DROP NOTE 係唔得, 懶呀嘛,
但我決定改一改, 得著係多D.

THU 去左睇人地D GRAD SHOW, 唔錯唔錯,
好開心有人同行, 感覺好少可以咁自然,( 重要係有男仔:P),
定係個班既問題呢? 我返而覺得D 女仔好怪...

今日同個肥仔補習, 覺得唔掂當, 佢依賴我過太,
咁樣佢學唔到野個BO~ 成日都CARELESS.
不過我都知佢係好辛苦, 今日個半鐘做左5 張MATHS W.S.平時去補習,
每堂做D 野都唔少過5 依個字, 佢係肯做, 但小心D 啦, 10 題有4 題錯,
D 野根本就係識既, 好唔扺呀~

唔知係咪我多疑, 近來發覺我有個FD 有D 野,
但又好似無野, 唔知點講, 算~

我份PROJECT 呀~~~~~~~~~~~
我真係唔怨唔得羅~
本身我覺得佢都無咩野,
重叫做都幾FD 下, 但我越來越覺得佢好唔掂,
可能玩係好玩, 但佢絕對唔係一個好既PARTNER,
無NEW IDEAS不但只.重要係人地DCOMMENT 上加COMMENT,
被人話就話: 你鐘意點就點啦.
完全係打橫黎, 叫你做埋佢個份.
咁死得啦, 我一個人點夠其他組FLIGHT呀?

唉~依到就黎變做我既出氣日記個啦~