2005-02-01 17:18:45尚未設定

London College of Fashion

各位, london college of fashion 收jor 我na!!!!!!!!!

interviewer 讚我個portfolio 做得好, 題材廣泛, 無論相片質素同埋概念都有水準, 同埋花過心思同時間去做, 搞到我不知所措, 英文又唔好, 只係識講thx, thx u, thx u very much................

hahahaaaaaaaaaa 好興奮, 一雪前恥, 証明我o既努力並冇白費!! 下一步要做o既o野就係考英文水平試.
努力, 加油, 冇o野難到你ga 阿Jack!!!! 唔好理人講乜, 比d 信心自己 ar!!!!!!!!!

我心入面o個團火係永遠都唔會熄ga!!!!!!!!!!!!

朋友, 零六年英國見!