2004-09-26 20:06:10尚未設定

賤格

食飯落club 沖涼dum骨.

在exp 吃過難吃的東西後, 立即前往火車站與團友會合. 一行七人浩浩蕩蕩北上找Ladytron 去.

福田區小肥羊竟然沒有空調設備! 打邊爐事敗, 走到隔鄰吃湘菜, 幾味餸一樣味, 得個辣字.

坐得笠六9 時50 分走去本色睇show, 點知去錯地方, 晴天霹靂, 晚上10 時才打的趕往東園本色, 氣氛緊張, 每次北上睇show 總有阻滯, 真係愧對了團友.

精神亢奮, 可惜個show 太短, 音響又唔係咁得, 觀眾又冇乜反應.

乜到冇, 得一張爛poster, 有個8 婆拎poster 又唔預埋我o個份, 賤婦一名. 聽到有人又簽名又poster 又t shirt 又合照, 我只係想殺人.

helen 望住我, num 死, 唔制ar, 我又要合照. >"<

上次睇show 手指腫晒, 今次就損晒, 奇怪. 我都唔係話十分癲o者.

最後兩條友dum 骨去.

helen, 你可唔可以o黎多次ar?