2004-07-06 02:35:53尚未設定

5 july

雲妮又來公司做treatment, 之後突然請食飯, 真係實派, 多年來第一次, 受寵若驚!! 一定係我做得太好的關係, 呵呵呵~

之後夾Lowb, 來了兩位朋友, 不友善的鼓手, 沉悶的兩小時.

今日本來打算看四點場的潮女私房菜, 匆匆忙忙下午茶後, 由荷里活道衝去地鐵站再由灣仔地鐵站衝去影藝, 去到竟然沒有四點場, 如果看六點場的話就趕不上七點八的列寧格勒牛仔搭摩西了( 註: 超悶 + 沒有字幕 = 中場閃.........).

之後行街, Ricky 突然問我想要什麼生日禮物, 但agnes b 藍星星鎖匙扣早已售罄, 所以要了頸鍊, 但係竟然由我付款, 唉, 搞錯,咁早問我做乜, 出糧快還錢呀你!!
再去買Rancid 扣章, 很容易就找到了, 我懷疑無基根本沒有找過.

回家, 以為早已寄失的禮物被打回頭, 地址全都化了, 唯獨回郵地址非常清晰, 係好彩定唔好彩呢?