2004-03-05 03:23:50尚未設定

發功

我要發勞騷, 唔好理我

我係一個抑壓自己慾望o既淫婦.

家姐ar 家姐你點能夠用一次就整花我個LV, 我好痛心.....疾埋首tim lor, 好過份.

唉........我好失禮ar...點解我把口咁衰ga...串親我target tim........i feel so sorry lor.......sorrysorrysorrysorry.........唉, 邊個知!?!?!?!?!?

你條賤人ar 輸麻雀唔俾$, 咩人黎ga 你lee d????????????????? 我都未見過d 咁cheap o既男人ga!!!

唉.........好窮ar...........但點解我仲要咁奢侈 ar???????????????????????????????????????????????????????????????????????

點解冇男朋友ar? 你粗魯lor.

點解咁肥ar? 你大食lor.

好la, 係咁多sin la, 舒服晒.