2003-08-05 20:52:21欠生命一份神蹟的人

難收的覆水 將感情慢慢盪開去

這次烏溪沙之旅後,大家對我的認識又加深了不少,好的是知我沒所謂,肯去服侍人,願賭(玩)服輸,爆一d唔係太多人肯爆的料,不好的是知我又酒又煙,一把嘴巴不饒人,仲好似PATPAT生係個腦度,胡言亂語,一向我寧比人知,莫比人見,無錯我自己一個出去買糖水係想順便食支煙,飲番支青島鬆一鬆,比人當眾篤爆,我飲啤酒是因我開心,我平時返工放工都唔會飲,係同大家一起先飲,而且我又不是醉酒,至於食煙是因為唔開心,多過無聊,工作壓力太大了,出左半斤力,我都想拿回足8兩,點知得3兩,最要命的是自己沒錯,都要跟手尾,老闆又覺我沒盡力,而且不信任,我愛煙草中的苦澀味,就好像人生一樣,我不希望大家覺得我在找借口逃避,在此我要讓大家看見我另一優點,就是我的(無所謂),我可食可唔食,我戒煙羅!抽屜那包未食完的掉了,大家下次見到我咪拉開我一邊問下我戒成點羅,我以前都唔比自己食太多,知難戒,(8年前開始都間中食下)所以我一個月先食1包(20支),我買那個銀色蛇皮煙盒都是因想管制自己,我知不會太難,因有大家的禱告支持,開頭某人不斷舊事提我食煙,我真的有點不快,但很快,我知道唔係想串我,而是真的關心我,想我好而已,而我這篇分享的主因是,我明白必須講心裡說話,否則不可能和大家一起去得更遠,更高。