2005-04-21 23:05:41~浩仔~

~知心好友~

唉~
同中學D朋友真係唔係好夾~
可能係我個人比較......
好掛住D小學同學呀~
小學真係好開心嫁~
D朋友真係好鬼夾~
真係可以傾到心事~
但係中學同D朋友就差D啦~
成日都鬧交~
同埋都好小搵佢地傾~
初初入學果陣都有幾個幾好既朋友既~
但係唔知點解依家真係唔係好夾~
有時都唔知同佢地傾咩好~
有時小息同lunch time我都冇同佢地一齊~
我有D想轉校~
轉去一間多小學同學既學校~
我都諗左轉去邊間嫁啦~
不過諗緊轉唔轉好~
係呢間學校真係有小小唔開心~
有時唔想笑,對住D人佢地講D無聊野係到笑但係一D都唔好笑,我都強顏歡笑~
真係唔想對住人扮笑~
但唔笑又好似唔比面佢咁~
不過算啦~
慣左~