2006-06-28 00:58:59阿丁

公報結果

我琴日同老板講左lar

結果
......
......
......
......
......

真係加左人工wor~!~!
不過冇$8888.8
得$8x00
(x<8):p
個post都唔同左
由assistant轉做junior
其實......
2個post有d乜分別=.=
好過冇~haaaaa

7月中去澳門wor
老板請~
(唔知係咪想收買我地呢?!)
calvin話去賭場博1博wor~
我唔賭$$$架~
比我有多餘$$$入o麗#857好過lar
(我上個week$7.1排唔倒ar>.<今日已經$7.9>.<~!!!~!!!)
算~
等下次機會:p

上week獲邀請出席經濟日報ge座談會
個主持人nacy wong好靚女ar~haaaa
座談會有大約12人出席
有幾位阿叔其貌不揚
但係一發言就字字珠璣
幾個西裝友pro到爆
坐我隔離個後生仔講野都有紋有路,又有point
我呢...?
愈講愈少=.=
後來齋聽
冇辦法...個個猛人
無謂獻醜lar=.=
不過今個座談會獲益良多
最記得有一位raymond wong(又係叫raymond=.=)
佢”年青人最緊要懂得將自己既current(流動資金)變成自己既資產”
唔...
睇黎我都要好好佈處過點樣運用自己d$$$

身邊d朋友仔近期都發展得唔錯
畢業ge都揾倒工作
工作ge都有人工加
大家比心機lar~