2006-06-25 22:21:58阿丁

25/6

近排又忙番好多lu~
忙d秘撈lor~haaaa
冇辦法
人工歪=.=
禮拜3收工同calvin去左上水既飯局
同阿田哥冚家一齊傾下佢間屋
有佢,佢2個仔同理細仔女友
阿哥同細佬經常互罵=.=
不過轉頭又冇事...好搞笑
最記得一句
阿哥"你1係要架單車,1係你條女以後唔好上黎,是但揀1樣"
=.=
細佬結果唔要架單車haaaaaaa
今日好大進展,起碼定倒個plan
而家可以o念下design
希望快d開工,中秋前搬入去lar

禮拜6收工同calvin and阿傑去左玫瑰崗中學度尺
佢地要翻新個hall
今次要出3d
揾埋阿傑幫拖(佢係我地"公司"第一位新加盟ge成員haaaaaa)
本來o念住揾mike既,不過佢最少要收$1000張=.=
阿傑幾百蚊搞掂...我地先有得執少少~
今次仲要出powerpoint present
下個禮拜5要搞掂=.=
仲要present比barrie ho=.=
唔理lar...做完先算...最緊要有$$$收
最好中lar
聽eddie(判頭黎gar),今個工程budget係200粒
中左就和味lu~wahahahahaha
不過...中左先算lar

仲有個杏花村住宅
放左張圖收左$之後都仲未去見個client=.=
暫時擱置先

呀...聽calvin講仲有個寫字樓...響上環
未得閒睇=.=

有陣時o念
老板如果知我地秘撈
會ng會炒我地ar?
我就唔信lar~haaaaa
我地係老板左右手
佢冇理由o甘on9自斷雙臂掛?
(唔好意思,落地盤多左,粗口都多d=.=)
做左差唔多1年
係時候加人工la wor
話o麗我地都聽聽話話
E2-3個月幫你揾左唔少lar~!~!
禮拜1等我直接問老板
"samuel,係咪每年7月都有annual review gar?o甘人工都有得加架可?"
我係面皮o甘厚gar lar
唔好意思??
我又唔覺唔好意思
前幾日同sherry傾msn
佢唔信我$7700 wor=.=
sherry"而家出黎都起碼$8500lar~!"
如果老板問我想加幾多
我肯定答"齊頭八千八百八十八個八~!"
大家等我好消息~!
其實有人問過我點解仲留響度做
因為E度舒服lor
少OT
工作量唔多
又近
又有得成日上網绩下個市
又同d判頭friend
老板又唔敢鬧我地
再加人工就完美